Pc Peti 2 Játékok

b) Keretezd be a képeket! 30 Kézikönyv a PC Peti informatikája 1 2. tanításához 3. a) Rajzolj faleveleket! b) Keretezd be! 4. Képet fogunk készíteni. A legjobban sikerült képeket kinyomtatjuk! 2. Ragasszátok a kartonpapírra! Vágjátok körbe a kartonpapírt a képnek megfelelően! 3. Rakjátok rá a kivágott formát egy újabb kartonpapírra, majd rajzoljátok körbe! 4. Vágjátok ki! 5. Az utóbbi kartonpapírt vágjátok be a táblán jelzett módon! 6. Hajtsátok be a kivágott részt! 7. Ragasszátok össze a két kartonpapírt! A bevágott részt ne ragasszátok oda! 2. 5. 6 7. Értékelés Az értékelés során vegyük figyelembe, hogy a gyerekek nem egyforma gyorsan barátkoznak meg a számítógéppel! Sokaknak még az egér használata is gondot okoz. Ha szükséges, egyenként menjünk oda a gyerekekhez, és segítsünk az egérhasználatban! Legyünk türelmesek, segítőkészek a tanítás során! A képekből rendezhetünk kiállítást is. Kézikönyv a PC Peti informatikája 1 2. tanításához 31 ÓRA TANÍTÁS ANYAGA 1. Év eleji ismétlés I. Év eleji ismétlés II.

PC Peti Informatikája 2. | PDF

Algoritmus készítése rajzzal. Rész és egész Képrészletek keresése. Készítsenek a gyerekek képkirakót az újságok képeiből! III. BARÁTUNK A SZÁMÍTÓGÉP Ismerkedés a számítógéppel A számítógép részeinek megismerése. A számítógép bekapcsolása, kikapcsolása. Ikon kijelölése, kijelölés megszüntetése. Program megnyitása, bezárása. A következő fogalmak tisztázása: Egér: kézzel mozgatható, tologatható, melynek mozgását a gép érzékeli. Ikon: az ikon egy kis grafikus ábra, mely utal a tartalomra. Kattintás: a bal egérgombot egyszer nyomd le! Dupla kattintás: a bal egérgombot gyorsan, egymásután kétszer nyomd le! A képernyő részei Néhány fontos billentyű A legfontosabb billentyűk megismerése, megkeresése a billentyűzeten. Egérkezelő játékok Ügyeskedés az egérrel. Az egérkezelés begyakorlása játékokon keresztül. Az egér mozgatása. Kattintás, dupla kattintás, vonszolás megtanulása. A következő fogalom tisztázása. Vonszolás: Mikor egy kijelölt részt az egyik helyről a másikra mozgatunk át. Elemek forgatása A gyerekek menetközben ismerkednek meg a PC Peti programmal.

PC PETI PC PETI - Baranyi László Zsolt - PDF dokumentumok és e-könyvek ingyenes letöltése

  1. Pc peti 2 játékok gyerekeknek
  2. Pc játékok ingyen letöltése
  3. Intex sóbontó vélemények
  4. Dombi gumiszerviz szekszárd nyitvatartás

A heti játékmegjelenések és filmpremierek | Gamekapocs

Majdanics Lászlóné INFORMATIKA a 2. osztály számára Az Apáczai Kiadó Az iskolaelőkészítő és általános iskola alsó tagozatos oktatási programcsomagjáért 2007. szeptember 5-én APÁCZAI KIADÓ Celldömölk, 2008 Lektor NAGYNÉ SZENDRŐDI MARGIT Bíráló ESZTERGÁLYOSNÉ HAUSER ANNA Szerkesztő MISKOLCI SZILVIA Illusztráció BIHARI MARIANN Kapcsolódó kerettanterv 17/2004. OM rendelet OM kerettanterv A P -020602 ISBN 978-963-464-996-0 A kiadó a kiadói jogot fenntartja. A kiadó írásbeli hozzájárulása nélkül sem a teljes mű, sem annak része semmiféle formában nem sokszorosítható. Kiadja az APÁCZAI KIADÓ Kft. 95 0 0 Celldömölk, Széchenyi u. 18. Tel. : 95/525-000, fax: 95/525 -0 14 E-mail: [email protected] Internet: Felelős kiadó: Esztergályos Jenő ügyvezető igazgató Nyomdai előkészítés NÉMETH JÓZSEF Terjedelem: 9, 27 A/5 ív Tömeg: 188 g 3 KEDVES GYEREKEK! Szeretettel köszöntelek benneteket a második osztályban! Ebben a tanévben is sok érdekes feladat vár rátok. Az idén is nagyon sok szép képet készíthettek a számítógéppel.

Letöltése

pc peti 2 játékok gyerekeknek

PC CD játék Pet Soccer. Magyar nyelvű változat. - PC játék csomag - árak, akciók, vásárlás olcsón - Vatera.hu

s R O K A M E D V E ✓ Z I S R A 2. a) írd be a táblázat felső négyzeteibe a keresztneved betűit! b) Rajzold be a betűkhöz tartozó jeleket! L I D ■ N • D A A A 3. írd le a jeles ábécé segítségével a legjobb barátod keresztnevét! 16 17 Telefon 1. a) Jelöld számozással a telefonálás sorrendjét! Vedd fel a kagylót! O Tedd le a kagylót! O Üsd be a telefonszámot! O b) Mondd el, mivel kell kiegészíteni, ha telefonfülkéből beszélsz! 2. Játszd el osztálytársaddal szerepek szerint a következő feladatokat! Hívd fel: - a tanítódat, és kérj segítséget a házi feladat megoldásához! - az osztálytársadat, és kérdezd meg, mi volt ma a házi feladat! - a mentőket, mert baleset történt! - a rendőrséget! 3. Jegyezd meg a következő fontos telefonszámokat! Mentők Tűzoltók 104 105 Rendőrség \% V• t/ 107 Segélyhívó 112 4. a) Mondd el, hogy mi a különbség a vezetékes és a mobiltelefon között! b) írj le néhány különbséget! 18 CD-lejátszó használata 1. Kösd össze! 0 0 s* balra play/indít ►N volume/hangerő \« pause/szünet ► jobbra - ►+ stop/állj 2. a) Nyomd meg a [± \ gombot, vagy nyisd fel a lejátszó ajtaját!

Gépelés PC Petivel :: Infoórák

legjobb pc játékok 2021

Pc játékok gyerekeknek II. | CanadaHun - Kanadai Magyarok Fóruma

• Tudjon tájékozódni saját környezetében! • Tudja a fontos személyi adatait! • Legyen képes az algoritmus elemeiből a helyes sorrend felállítására néhány elem esetében! • Vegyen részt irányítóként és irányítottként is az algoritmusos játékokban! • Tudja a helyes irányokat! • Tudja a számítógépet bekapcsolni, kikapcsolni! • Legyen képes a tanult programok indítására, használatára és bezárására! • Tudjon a számítógéppel egyszerű rajzokat, ábrákat készíteni megadott témákban! • Tudja végrehajtani az algoritmusokat a számítógépen! 14 A KÖNYV HASZNÁLATÁHOZ Az Informatika könyv az általános iskola első osztálya számára minden órára tartalmaz feladatokat. A tanulás folyamatában lényeges a problémafelvetés és annak irányított vagy önálló megoldása. A feladatai fejlesztik többek között a tanulók kreativitását, fantáziáját és nem utolsósorban a logikus gondolkodását is. Mivel a legtöbb elsős iskolába lépéskor még nem tud olvasni, ezért a könyv feladatai jelekkel vannak ellátva, melyekből következtetni lehet a feladat módszerére.

February 18, 2023, 1:54 pm